30 april 7e reisdag Tubingen-Illmensee

30 april 2013 - Illmensee, Duitsland

Vandaag ging het veel beter, ik zat er gister helemaal doorheen. Ik heb vanmorgen rustig aan gedaan. We gingen door de Schwäbische Alb, 400 meter stijgen. Eenmaal over de top en weer beneden bleek het toch haalbaar te zijn. We zitten nu aan de Illmensee en morgen gaan we naar de Bodensee. De camping ging officieel morgen pas open, ze moesten alles nog op orde maken vanwege het weer was dit nog niet gebeurd. 14 dagen geleden lag ernog sneeuw. De camping ligt bij een kerk, een zeer oude boerderij en de Illmen See. Oud en armoedig maar wel gezellig. We hebben nog naar de koninginne dag gekeken. Camping Seewiese.
Straks ga ik lekker de tent in met een borreltje. Gerrit is druk bezig met zijn de voorbereidingen voor morgen en om naar bed te gaan.
1 mei is alles hier gelsoten vanwege dag van de arbeid, wordt uitbundig gevierd. Vandaag 6 fietsers ontmoet uit Vancouver, ze gingen op de fiets naar Budapest en van daaruit vlogen ze weer terug. Ik weet niet meer waar ze gestart zijn, in iedergeval ergens in Duitsland.

1. Janneke:
    1 mei 2013
    Wat doen jullie het GOED!!!! Petje af,hoor. Wat jammer van het weer, we hopen dat het snel wat beter word. Wat een gedoe als die fietsen mankementen vertonen, daar zitten jullie echt niet op te wachten. Heel veel succes nog, groetjes!!!!
  2. Dicky van de velde-veldman:
    1 mei 2013
    Hoi alle twee,
    Geniet van je borrel , en succes morgen (Bodesee ) ook heel mooi , groetjes dicky