25 april 2e reisdag Rees-Koln

25 april 2013 - Köln, Duitsland

Het was vandaag erg warm en de zon krachtig. Ongemerkt behoorlijk verbrandt. Vandaag weer geen wifi. We zitten nu in Köln op een camping langs de Rijn, Campingplatz "stadt Koln".

Vandaag 150 kilometer op de teller. Mooi weer gehad vandaag en minder wind dan gisteren. Zeer mooi fietsen langs de Rijn, alsof je tussen het landschap van speelgoedtreintjes fietst.  Gerrit heeft problemen met zijn fiets, het stuur draait moeizaam, morgen op zoek naar een fietsemaker

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jenny Laarman:
    25 april 2013
    Al gewend aan alle bagage op je fiets, of ga je nog iets minderen? Zeker lekker gezeten op je "stoeltje". Goed geslapen? Wij gaan morgen bij pa en ma de motor ophalen en dan overnachten in Cuijk en verder Duitsland in. Ook sportief natuurlijk, maar iets minder sportief dan jullie. Groetjes.
  2. Robert:
    25 april 2013
    Hoi Willy, doe ze morgen de groeten bij de loreley in St. Goar, je zult vast wel weer even stoppen op het bekende plekje tegenover de loreley, blijft mooi. Succes, jammer maar er komt slechter weer aan!. Fiet ze groet aan Gerrit.
    25 april
  3. Dicky van de velde-veldman:
    25 april 2013
    hoi leuk om te lezen , dat jullie langs de rijn fietsen , wij hebben dat met de auto gereden , ook in st goar zijn we geweest , heel veel plezier , hoop gauw weer wat te horen , wens jullie veel mooi weer . gr dicky
  4. Marton:
    26 april 2013
    het is inderdaad mooi langs de Rijn, wij hebben jaren een zonnebloem vaarvakantie gedaan op de Rijn. We gingen tot Bingen en draaiden daar. Misschien kom je de boot nog tegen, kan niet missen: grote Zonnebloem op de zijkant.