2 mei 9e reisdag Bludenz-St. Anton-Pfunds

2 mei 2013 - Pfunds, Oostenrijk

Vandaag met de trein door de Albergpas naar St. Anton.  Het is fantastisch weer. Eindelijk internet gevonden bij Mac Cafe. Rustige dag vandaag maar 60 km op de teller. Wel vandaag een mijlpaal bereikt 1100 km, we zijn halverwege. Vandaag met 2 Duitse mannen gefietst, zijn gingen nog eental km verder, hadden ook vrijwel geen bagage omdat ze overnachten in een pension. Ze gingen naar Rome via Verona waar ze een aantal nachten blijven. Stoeltje  op de post gedaan, scheelt 800 gram en was de tas nog niet uitgeweest. Tijdens het opnieuw inpakken viel de fiets, een behulpzame meneer hielp de fets optillen en draait daarbij het stuur de verkeerde kant op. Het stuur zat  vast. Gelukkig heeft Gerrit het weer kunnen draaien, ik dacht even weg fietsreis, maar gelukkig viel het mee. Iedereen bedankt voor alle berichtjes, helaas weet ik niet hoe  ik de foto' s op de iPad moet zetten dus dat wordt voorlopig niet wat. Dicky je moet nog even geduld hebben.