11 mei CapodiMonte-Lago di Vico-Frabrica di Roma-Civita Castellana-Prima Porte-Due Porte(Roma)

11 mei 2013 - Rome, Italië

We vertrekken van Capo di Monte, bij Lago de Vaco (een meer) was een camping maar aangezien we nog maar 40 km gefietst hadden zijn we door gefietst want over ongeveer 25 km zou er weer een overnachtingsplaats zijn. Fysiek was ik wel aan een rustige dag toe want mijn energie liet het wat afweten. Maar op een of andere manier hebben we deze overnachtingsplaats gemist. dus doorfietsen en op zoek naar een andere mogelijkheid. Nou dat zoeken heeft nog heel wat kilometers geduurd. We kwamen door afgelegen gebieden met kleine plaatjes zonder overnachtingsmogelijkheden. Wat mij betreft halen we ergens drinken en zetten we onze tent op. Maar wild kamperen is voor Gerrit geen optie. En ondertussen ging het stijgen en dalen maar door en uiteindeloijk stond er 143 km op onze teller met 1649 hoogte meters toen we aankwamen op de Villlage Camping Flaminio, 12 km vanaf het St. Piersplein. De tenten werden opgezet, met behulp van vriendelijke italiaanse buren en ik ben direct de slaapzak in gekropen, wat een comfort heeft  zo'n luchtbedje dan te bieden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl