10 mei Castelnuovo dell Absate-Lago di Bolsena-CapodiMonte

10 mei 2013 - Capodimonte, Italië

Na onze ervaring van de vorige dag en de 2 campings die we aan het meer van Bolsana hadden gezien besloten we besloten we de eerste overnachtingsgelegeheid die we tegen kwamen te pakken; Agriturismo Bisenzio. Capodimonte aan het meer van Bolsena. Achteraf bleek er 2 km verder op wel een mooie camping te liggen. De 2 voorgaande campings waren totaal verwaarloosd en nog niet geopend, maar er was een toilet en er kwam nog wat water uit de kraan, eigenlijk hebben we oon niet meer nodig. Bij Agriturismo Bisenzio hadden we een heerlijk bed om in te slapen en een ruimte met tv tot onze beschikking en een terras waar we ons potje eten konden klaarmaken op het gasbrandertje. Beneden was een restaurant maar die is nog gesloten. Onze gastheer bracht ons tijdens het eten nog een eigen gemaakt wijntje en een paar stukjes artissjokken, ook dit werd door hen zelf verbouwd. Het ontbijt was ook zeer goed met eigen gemaakte peren jam.