19-2 en 20-2dagje Bangkok

20 februari 2014 - Bangkok, Thailand

Na een lekker ontbijt en een kleine wandeling met de Sky train naar de pier en daar de boot genomen over de rivier chao phraya naar de tempel: Wat Pho. In Wat Pho bevindt zich de grootste liggende buda ter wereld. Wat Pho is de oudste en grootste tempel van Bangkok. Na een  wandeling over de Flower Market (Pak Klong Tala) met de TukTuk naar Wat Inharawihan, een tempel met een staande Buda van 32 meter hoog en 10 meter breed en naar Wat Benchamabophil, een monnikendorp. Allemaal bijzonder om te zien en te ervaren. Met de TukTuk 2x een stop gemaakt voor benzine stempeltjes ; eenmaal bij een naaiatelier voor een pak op maat voor Ron en bij een  toeristisch informatie bureau. Na een mooie interessante dag terug naar ons hotel Zenitt voor een verkwikkende duik in het  zwembad on the roof.

20-2 Naar de Floating Market en een hapje eten in China town. Heel luxe met de taxi voor 400 bath (10,- euro) heen en terug. De Floating market ligt ruim een uur rijden van Bangkok. Met een boot zijn we het gebied door gevaren. Weer terug in Bangkok met de skytrain naar China Town om een hapje te eten. En dan is er weer een mooie dag voorbij.

1. Henk Hofmeijer:
    20 februari 2014
    Er komen nog zoveel mooie dagen voor jullie. Zou Ron niet wachten met pakken laten maken, over 2 maanden heeft hij weer de goede maat
  2. Janneke:
    20 februari 2014
    Wat veel bijzonderheden in 2 dagen. Veel foto's maken hoor, is ook leuk voor ons als jullie weer thuis zijn. Geniet maar fijn samen!!!!
  3. Klari baarslag:
    21 februari 2014
    Hallo. Wat leuk. Ga jullie weer volgen hoor. Groetjes uit nederland
  4. Jaap Koens:
    22 februari 2014
    Huib, zou je voor mij een flitsend pak kunnen laten maken? Maat 54 hahaha. Veel plezier daar. En zo te lezen zit dat wel snor.
  5. Gerrie Brouwer.:
    23 februari 2014
    Hallo Willy en Ron
    Wens jullie een fijne tijd samen met jullie dochters
    Geniet er van .

Groetjes Gerrie Brouwer