24,25,26 februari

26 februari 2014 - Koh Chang, Thailand

24-2 Vroeg opgestaan om nog een tochtje te maken met onze scooter, om 11.00 uur weer inleveren. Naar het zuiden van het eiland gereden. Ontbijtje aan de waterkant en weer terug. Verhuist naar een ander Resort Lamyai Bungalows, scheelt de helft in prijs en weer lekker luieren aan het strand.

25-2 Weer vroeg op, we hebben een boottocht geboekt naar een aantal eilandjes en om te snorkelen. Schitterende vissen en koraal gezien. Lotte en Willy waren zo druk met het snorkelen dat ze de boot hebben gemist, gelukkig werden ze opgehaald met een rubberbootje en weer aan boord geholpen. Helaas geen overnachting op een onbewoond eiland. Super dag.

26-2 En dan opeens is Willy ziek, totaal overvallen, de wereld draait en kotsmisselijk. De hele dag op bed. Gelukkig ging het aan het eind van de dag weer wat beter. Jammer voor Sanne want het was onze laatste dag met ons vieren. Lotte en Sanne zijn samen naar het strand geweest. Ons plan om een lange wandeling langs alle stranden te maken is hierdoor helaas niet doorgegaan. Morgen spullen pakken en terug naar Bangkok/

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jenny Laarman:
    26 februari 2014
    Kort en krachtig verhaal. Ik dacht al dat is vast niet geschreven door Willy. Hopelijk gaat het al iets beter met Willy. Misschien even wennen aan het eten en het klimaat? Wens Sanne een goede terugreis. Ze kan hier altijd wat nachtjes logeren.
    Veel liefs van Jenny.
  2. Janneke:
    26 februari 2014
    Wat vervelend dat je ziek bent Willy, beterschap!! Goede reis naar Bangkok, en voor Sanne goede reis terug. Onze ooievaars zijn er allebei weer, zaterdag het mannetje, nest schoon gemaakt, en vandaag kwam zijn vriendinnetje. Veel plezier nog.
    Groetjes Janneke.
  3. Dicky van de velde-veldman:
    27 februari 2014
    Hoi Willy ,
    Wens je beterschap , en natuurlijk veel plezier .

Groetjes Dicky
  4. Gerrit Marskamp:
    2 maart 2014
    Hoi Willy en Ron,

Een berichtje van Gerrit Marskamp.
    Toevallig vanmiddag met m'n ouders door Laag Zuthem gereden/terug uit Heino langs geboortehuis van mijn vader. Ik vroeg me af of jullie daar nog woonden. En toen zag ik: nu in Thailand en omringende landen. Wij gaan woensdag voor een kleine maand naar Vietnam. Jullie ook nog die kant op? Wanneer? Nou ja, misschien gewoon tot ziens in Hoi An.

Groet,

Anita en Gerrit