27april 4e reisdag Koblenz-Oppenheim

27 april 2013 - Oppenheim, Duitsland

Regen, regen en nog eens regen, lage temperatuur en zeer koude wind. Eind van de dag had ik een thermo shirt, een fietsshirt, windjack, fiets Jack en een regenjas aan en fiets handschoenen met winterhandschoenen en schoenen met unox hoesjes en dan nog steeds koud.

Vandaag zijn we gestart met het fietsen van de Reitsma route. Kris kras door het Duitse landschap, erg mooi maar niet de snelste route. Vanwege het slechte weer zijn we niet meer op zoek gegaan naar een camping. Even wat meer luxe om weer warm te worden en de kleren te laten drogen.

127 kilometer gefietst.

1. Janneke:
    27 april 2013
    Knap hoor dat jullie al zo ver zijn. Jammer van de regen, maar wel 127 km gefietst, wel een prestatie. Doe het jullie niet na, zelfs niet op m'n elektrische fiets. Heel veel succes met het vervolg van jullie reis. Groetjes!!!!!!
  2. Jenny & Cootje:
    27 april 2013
    Op zulke momenten gewoon naar je fleurige fiets kijken en denken: na regen komt zonneschijn.
    Neem je af en toe wel je wijntje?
  3. Dicky van de velde-veldman:
    28 april 2013
    Hoi wat vervelend dat het weer niet mee werkt , hoop dat het snel opknapt , geniet maar even van de luxe , morgen wordt het beter voor jullie hoop ik . gr dicky
  4. Pa en Ma:
    28 april 2013
    Kanjers, gelukkig geen storm, onweer en slagregen, nog een paar dagen een beetje afzien en dan de zon, wind in de rug en de conditie wordt met de dag beter. Heerlijk genieten van de prachtige omgeving en denk maar aan mij, morgen weer aan het werk. Succes.
  5. Gerrit jan laarman:
    28 april 2013
    Knap hoor, alleen jammer van het slechte weer, maar daarna waardeer je het mooie weer het meest.
  6. Jenny Laarman:
    30 april 2013
    Hoi, weer bij gekomen in het hotel? Even lekker luxe in een bad liggen of lekker warm onder de douche. Wij hebben het op de motor ook erg koud gehad. Gelukkig afgelopen maandag wel een zonnige maar koude dag. Gehoord dat je toch maar geen spullen mee gegeven hebt aan Ron? Heb je nog iets mee gekregen van de feestelijke gebeurtenissen in Nederland? Oranje vlaggetjes op je fiets of zo. Hou vol en super dat je dit doet. Groetjes van je zus.