Bedankt voor alle leuke reacties

5 mei 2013 - Montagnana, Italië

Leuk om jullie reacties te lezen.

1. Cora Heming:
    Hoi Wil,

Volgens mij fietsen jullie veel te snel! Liggen jullie niet dik voor op het schema? Ik vind het wel erg stoer hoor. Knap gedaan tot nu toe, ga zo door !! Groet, Cora
    ( PS Reinhardt zit op een camping bij Venetië)
  2. Gerard:
    5 mei 2013
    Gerrit, ben je van plan een record te breken.
    Het is 5 mei en je hebt nog maar 7 -800 km voor de boeg volgens kaart 3 v/d Reitsma route. Volgens mij kom je te vroeg aan, of wil je een trein eerder terug ??

Veel plezier met z'n tweeën. Trap nog even flink door en geniet ook nog even van Rome. Wel even de tijd nemen voor terrasjes :-)

Groet uit Heino
  3. Elleke:
    5 mei 2013
    Wat een afstanden fietsen jullie per dag!
    Jullie kunnen wel wat meer tijd nemen om 's morgens en 's middags een terrasje te pakken met een heerlijk kopje Italiaanse koffie.
    Bordje pasta tussen de middag, is goed voor je spieren.

Veel succes verder en we lezen jullie verhalen met veel plezier.

Groetjes uit Dalfsen.
  4. Jenny & Cootje:
    6 mei 2013
    Wil, jullie zijn goed aan elkaar gewaagd!
    We hebben de stukjes nog eens teruggelezen, maar nergens komen we iets tegen van "blok aan het been" of "uit het oog verloren". De achteruitkijkspiegel is waarschijnlijk ook al retour per post. Of zit ie nou bij jou op het stuur?
  5. Gerrit:
    7 mei 2013
    Kanjers,
    Meer fietsen dan de dag-planning? Gerrit, kan dat maar zo? Afgelopen zondag in Laag-Zuthem te horen gekregen dat er een stukje trein bij zat, met name een behoorlijk stuk(je)bergop. Geniet van het resterende deel van de (fiets)tocht, de prestatie is er niet minder om.