5 mei 12e reisdag Rovereto-Verona-Montagnana topdag met 145 km

5 mei 2013 - Montagnana, Italië

Vanmorgen om 8.30 vertrokken, na een sober ontbijtje in Ostello Cittadii Rovereta. Een jeugdherberg meer als een bed en een warme douche was het niet en dan nog nog 25 pp. Aangezien ze geen kamer beschikbaar hadden voor 2 personen konden we kiezen voor een 3 persoonskamer met bijbetaling van 15,- of een gezamenlijke slaapzaal. We kozen voor het eerste. Aangezien het zondag was kwamen we veel wielrenners, hardlopers en skaters tegen. De eerste 60 km harde wind in de rug dus dat ging lekker. Daarna harde wind tegen, dat was wat minder. Gelukkig was de temperatuur goed. Om 11uur nog een praatje gemaakt met een nederlands echtpaar ook op weg naar Rome, ze waren gestart in Bologna. We zijn door de stad Verona gefiets, ik vond het een erge mooie stad. Na Verona vond ik de omgeving waar we doorheen kwamen minder mooi. Halverwege de middag een regenbui te wat onweer, we hebben staan schuilen bij een huis, na 5 minuten werden we uitgenodigd om te schuilen op hun veranda en nog even later zaten we achter de koffie. Half uur later zaten we weer op de fiets. Tegen 17.00 uur reden we Montagnana  binnen

1. Dicky van de velde-veldman:
    5 mei 2013
    mooi om elke keer wat te lezen ,van jullie reis , wens jullie heel veel succes , tot de volgende keer gr dicky ( hoeveel km
    nog ???)
  2. Marinus:
    5 mei 2013
    Hoi Gerrit en Willy, al weer over de helft, voor je het weet ben je er :-). Niet te snel fietsen en vooral genieten!
  3. Irma Hegeman:
    5 mei 2013
    Hey Willy. Erg leuk om je te volgen op deze manier. Letterlijk volgen had ik ook zeker niet volgehouden, respect hoor voor hetgeen je doet!! Enne hou vol hè!
  4. Herma Kollen:
    6 mei 2013
    Hoi willy. met diep respect lees ik de verhalen. wat ontzettend knap dat je dit doet. Heel veel succes en toi toi..