7 mei 14e reisdag Bologna-Loiano-Passo dellaRaticosa-Passo della Futa- Monte di Fo

7 mei 2013 - Monte di Fo', Italië

Vanmorgen vertrokken van ons Ostello ( hostel) we hebben een soort van huisje gehuurd, zeer sober maar wel lekker in een bed geslapen. We hadden met ontbijt 2 euro, geen geld maar het was dan ook niet te eten. Vandaag een korte dag wat betreft het aantal kilometers maar wel veel klimmen tot 950 hoogte. 2x een pas over. Tijdens de klim begon het hard te regenen, ik denk dat het boven een graad of 14 was. Gelukkig dat het stijgen ervoor zorgt dat je warm wordt.  Later op de dag was het weer droog. We zitten nu op een camping Il Sergente waar we een lekker hapje hebben gegeten. Morgen via Florence naar Siena, weer veel klim kilometers dus we zien wel hoever we komen.

1. Dicky van de velde-veldman:
    7 mei 2013
    heel veel succes voor morgen , ik ga zo even op de kaart kijken waar jullie nu zijn. gr dicky
  2. Dicky van de velde-veldman:
    7 mei 2013
    even gekeken op de kaart , 't gaat goed he, succes
  3. Jenny Laarman:
    Hoi Wil,
    Morgen door Florence en Siena. Super mooi. Zijn daar al eens geweest. Als je overdag maar mooi weer hebt toch? Je moet de groeten van pa en ma hebben. Morgen even een dagje Enschede. Met de trein, dus lekker makkelijk. Of zal ik op de fiets gaan? Nou denk het niet. Dat laat ik aan jou over. Dat heb je al eens gedaan, toen ik ziek was. Groetjes en veel liefs van mij.
  4. Rietje Selhorst:
    7 mei 2013
    Haha, mooi Gerrit dit doen jullie toch maar even, leuk ook voor ons om even te horen waar jullie zitten en hoe de dag is geweest.
    Heel veel succes met de klim voor morgen ook dit gaat lukken,
    gr Berend en Rietje
  5. Henk en Marja:
    8 mei 2013
    Nou Willy, dat gaat goed zo te lezen en te zien! Ontzettend knap hoor, dat doe ik je niet na....
    Veel succes met de beklimmingen en natuurlijk ook veel plezier.
  6. Roelien:
    8 mei 2013
    Hoi Willy, ik word al moe als ik er aan denk om zoveel km te fietsen en dan ook nog met hoogte verschillen. Knap dat je dat doet. Ik wens je nog een fijne periode toe en dat het weer maar mee mag zitten. ;-)
    En Gerrit natuurlijk ook succes gewenst.

Groetjes,
    Roelien.
    PS ik ga vast een afspraak maken voor woensdag 29 mei.
    Kunnen we heerlijk genieten. ;-P
  7. Henrie en Ineke:
    8 mei 2013
    Zo, jullie schieten al lekker op. We lezen dagelijks even de blog, leuk om te weten hoe het gaat. Heel veel plezier en geniet van 'de laatste loodjes'
    Groetjes Henrie en Ineke Reuvekamp
  8. Eimie en gerda:
    Hallo Gerrit en Willy,
    Leuk zo jullie belevenissen te lezen, ontzettend knap om zo door te zetten en wat een eind zijn jullie al. Wij zelf vinden het daar in Toscane erg mooi maar dan wel met de auto en een caravan om in te slapen ha, ha, ha. Wij wensen jullie heel veel succes de komende dagen groetjes van ons.