8 mei Monte di Fo-Florence-Tavarnelle Val di Pesa

8 mei 2013 - Tavarnelle Val di Pesa, Italië

Na een regenachtige nacht in ons tentje de spullen weer ingepakt. Gerrit hoopt al een paar dagen Nederlanders tegen te komen om wat bagage mee te nemen. Ze moeten wel een beetje in de buurt wonen. Vanmorgen vlak voor ons vertrek, heeft hij nog wat kunnen meegeven. Gisteravond heerlijk gegeten in het restaurant van de camping. Vandaag ongeveer 90 km gefietst, berg je op, berg je af ; De Toscaanse heuvels, schitterend om te zien. Florence een schitterende stad waar we naar een paar foto genomen te hebben weer snel verder gefietst zijn. Wel de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan. Morgen komen we door Sienne. We hebben de hele dag mooi weer gehad met tegen 17.00 uur een onweers bui. We overnachten in een Ostello, dus weer lekker in een comfortabel bed.

1. Klari baarslag:
    8 mei 2013
    hoi wil. Fantastisch.Petje af. Geniet ervan. Mooie verhalen.Groetjes klari
  2. Willy veerman:
    8 mei 2013
    Willy en Gerrit, leuke verhalen, een hele belevenis. Hebben jullie nog wel droge kleding. Groeten Willy Veerman
  3. Marja en Bert:
    Hoi Willy en Gerrit
    Wat super van jullie, en wat snel. Geniet nog van de laatste weken in Italië.
    Bert en Marja
  4. Janneke:
    Hoi Willy en Gerrit,
    Wat vervelend dat het iedere keer regent. Maar jullie gaan dapper door, knap hoor. We wensen jullie nog veel leuke en mooie kilometers toe. Groetjes Wilfred en Janneke.
  5. Marton:
    9 mei 2013
    Toppers zijn jullie, maar vergeet niet te genieten
  6. Dicky van de velde-veldman:
    10 mei 2013
    Hoi leuk al die verhalen , nog even , en dan het laatste stuk .
    gr dicky
  7. Gerda:
    10 mei 2013
    Hoi Gerrit en Willy

Leuke foto's en verhalen de laatste loodjes nog zet hem op.
    Groet'n van ut haersterbroek Gerda
  8. Henri Hoekerd:
    12 mei 2013
    GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geweldige prestatie geleverd !!

De Paus nog een handje gegeven?
    Nu genieten van Rome.

Groetjes,
    Henri, Corina, Ashley & Fleur
  9. Jenny Laarman:
    12 mei 2013
    12 mei: Super je hebt het gehaald. Zelfs 5 dagen te vroeg in Rome. Vandaag genieten op het St. Pietersplein. Ik ben trots op je.