Beetje grieperig

5 maart 2014 - Pai, Thailand

Ron voelt zich vandaag niet zo fit, dus we blijven lekker op onze hut. Willy haalt wat te eten en drinken. Lekker ontspannen met een boek en wandelen door Pai. Pai is een gezellig plaatsje met veel backpackers. Backpackers die Pai aandoen om vervolgens door te reizen naar Laos of die hier alleen komen om een trekking te maken of een andere activiteit te ondernemen of backpackers die hier half jaar of zelfs jaren blijven. Je waant je even een een andere tijd tussen al die hippie-achtige types met dreadlocks kapsels, piercings en in hun kleding uit de jaren zestig. Inmiddels lopen wij ook in een slobberbroek met een laag kruis, het zit heerlijk met die warmte.
Eind van de middag hebben een scooter gehuurd om er toch nog even op uit te trekken. Op na de Buda die op de bergtop over de stad uitkijkt. Samen met deze Buda genoten van de ondergaande zon.
Lotte is vanmorgen vroeg vertrokken voor een tweedaagse trekking en komt morgen aan het eind van de middag terug. We weten niet zeker of we haar nog zien aangezien wij willen doorreizen naar Chiang Rai